Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в
навчанні учнів за методом проектів, а саме:
- яким чином я можу ефективніше навчати учнів
відповідно до їх потреб;
- як я можу сприяти навчанню учнів у ролі
фасилітатора;
- яким чином я можу використовувати комп’ютерні
технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів;
- уміння розумно поставити запитання – це основа
якісного навчання.
Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду; поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів; деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду; поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів; деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий