пятница, 12 июня 2015 г.

Модуль 10. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
Ÿ - яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб;
Ÿ - як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора;
Ÿ - яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів;
Ÿ - уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. 
Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду; поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів; деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.


Комментариев нет:

Отправить комментарий